Handelsbetingelser

Handelsbetingelser hos DESIGNNLIVING

1. Retur- og ombytningsret

Skulle du mod forventning fortryde dit køb, kan enhvert produkt returneres indenfor 14 dage fra den dato du har modtaget dit produkt. Ønsker du at fortryde dit skal køb skal du senest 14 dage efter du har modtaget varen have returneret denne vare til DESIGNNLIVING eller andet skfirtligt aftalt sted. Varen kan returneres under forudsætning af, at varen returneres i samme stand og i samme emballage, dvs. i den originale emballage og uden at hængemærker m.v. er fjernet fra varen.

Hvis du ønsker at anvende din fortrydelsesret vil vi indenfor 14 dage tilbagebetale hele det beløb, som du har betalt, inklusiv forsendelsesomkostningerne til fremsendelse af varen – dog skal du selv betale for forsendelsesomkostningerne i forbindelse med returnering af varen. Hvis du har købt flere varer, men kun returnerer nogle af varerne tilbagebetales kun det fulde beløb som du har betalt for de returnerede varer - vi returnerer i denne forbindelse ikke fragtbeløb. Du bliver således stillet som om du oprindeligt kun havde købt de varer, som du ikke refunderer.

I fald du har benyttet en rabatkode tilbageholdes en forholdsmæssige del af den rabat som du har fået pga. du benyttede rabatkoden inden vi refunderer beløbet. Hvis varens kvalitet er forringet på grund af brug kan DESIGNNLIVING nægte at tilbagebetale beløbet.

Vær venligst opmærksom på, at DESIGNNLIVING kun dækker omkostningerne til returnering hvis returneringen skyldes en fejl fra DESIGNNLIVING’ side. Da vil dine omkostninger i forbindelse med returneringen blive dækket af DESIGNNLIVING. Returneringen sker på købers regning og risiko og vi opfordrer derfor til at du sender din returvare med Post Danmark med tracking nummer.

Købekontrakten bliver ophævet efter at du har sendt varerne retur, og vi refunderer beløbet indenfor 14 dage per bankoverførsel, eller ved godskrivning af det kreditkort du har brugt ved overførsel af pengene.

Da DESIGNNLIVING ofte har et begrænset antal af de forskellige varer kan en ombytning af varen til en anden størrelse eller art ikke garanteres. Ønskes en ombytning af varen til en ny størrelse eller art opkræves et fragtgebyr, som om der blev foretaget et nyt køb.

Hvis ikke andet er oplyst skal varen returneres til:

Post Nord Logistic - C/O Designnliving ApS
Kirkebjerg Søpark 2, Port 92
2605  Brøndby

Husk at vedlægge følgeseddel med dit ordre nr., navn, tlf., e-mail, reg nr. og konto nr. 

 

2. Reklamationsmuligheder

Reklamationsretten betyder, at du kan klage over fejl og mangler, der viser sig på op til 24 måneder efter, at du modtog varen. Reklamationsretten bortfalder, hvis manglen er forårsaget af køber.

Det er endvidere en forudsætning, at manglen var til stede, da du modtog varen første gang. Du skal reklamere inden rimelig tid efter, du har konstateret manglen.

Hvis du ønsker at reklamere over et produkt har købt skal du sende en e-mail til kundeservice@designnliving.dk. Kundeservice vil herefter håndtere din reklamation.

Vi vil som udgangspunkt forsøge at afhjælpe manglen eller levere en ny mangelfri vare, hvis forudsætningerne for ombytning er tilstede. DESIGNNLIVING kan dog også vælge at udbetale det beløb, som du har betalt for varen.

Afhjælpning af manglen, ombytning eller udbetaling af købsbeløb forudsætter, at reklamationen er berettiget og at afhjælpningen eller omleveringen ikke medfører uforholdsmæssige omkostninger for os.

3. Varemodtagelse

Alle DESIGNNLIVING's leverancer sker i samarbejde med anerkendte transportører og servicepartnere.

Har varen taget skade under transporten? 
Når du modtager din vare, skal du huske at se efter for synlige skader på indpakningen. Hvis emballagen er beskadiget, skal du kvittere for modtagelsen med forbehold for eventuelle skader på indholdet - eller du kan helt nægte at modtage varen. Har du mistanke om, at varen har taget skade under transporten, skal du kontakte os indenfor 5 hverdage så vi kan nå at følge op på sagen.

Som udgangspunkt skal du aldrig kvittere for en vare, som du mener ikke lever op til det bestilte. Hvis emballagen er intakt, men du alligevel finder varen beskadiget eller defekt efter udpakning, skal du anmelde det til DESIGNNLIVING's kundeservice.

4. Rabat kuponer

Rabat kuponer kan ikke bruges sammen med andre rabat kuponer.

5. Persondatapolitik

DESIGNNLIVING tager ansvaret for alle personlige oplysninger, eksempelvis navn, adresse og personnummer, som du videregiver til os, eller som vi får oplyst, når du lader dig registrere i forbindelse med køb. Oplysningerne opbevares på sikre servere.

Bemærk at ingen af dine konto- eller kortoplysninger bliver gemt på vores servere. Vi bruger ewire betalingsløsning til håndtering af betalingen. Dette sikrer en sikker oplevelse når du handler online hos os.

Vi udleverer ikke dine personlige oplysninger til tredjepart.

6. Forbehold

DESIGNNLIVING tager forbehold for tastefejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer, udsolgte / udgåede varer og leveringssvigt fra vores leverandører.

7. FIRMAINFO

DESIGNNLIVING ApS

H.C. Ørsteds Vej 50 C
1879 Frederiksberg C

Denmark

CVR: DK34880913

Har du et spørgsmål er du velkommen til at kontakte DESIGNNLIVING's kundeservice: kundeservice@designnliving.dk 

8. Returadresse

Post Nord Logistic - C/O Designnliving ApS
Kirkebjerg Søpark 2, Port 92
2605  Brøndby

Før returnering bedes du kontakte vores kundeservice og få et retur nr.